Контролерів громадського транспорту Тернополя навчали принципів ділової мови та етики спілкування

Із впровадженням , унікального для України, функціонал-сервісу «Оціни
поїздку» у мобільному додатку «е-Тернопіль», багато мешканців Тернополя
залишають свої відгуки, пропозиції, подяки чи скарги щодо роботи
громадського транспорту – автобусів, маршруток та тролейбусів.У своїх
коментарях тернополяни також висловлювали свої пропозиції та побажання
щодо роботи контролерів громадського транспорту.
Робота контролера громадського транспорту включає перевірку наявності в
пасажирів проїзних документів, контроль дотримання правил проїзду та
провозу багажу, а також накладання штрафів за порушення. Контролер також
стежить за дотриманням графіка руху, правильністю оформлення документів
водіями , а також за належним оснащенням транспортних засобів та
зупинок. Велике значення у роботі контролера має також ділова мова та вміння
спілкування з пасажирами при виникненні будь-яких конфліктних ситуацій.
Про основні принципи ділової мови контролера йшлося на семінар-тренінгу,
який відбувся в актовій залі комунального підприємства Тернопільської міської
ради «Тернопільелектротранс».Учасники семінару вивчали як на практиці
потрібно втілювати основні принципи етики спілкування контролерів з
пасажирами, адже це допоможе створити для них позитивний досвід та
зберегти добру репутацію контролера.
