Зведена інформація

У Тернополі, починаючи з 1 грудня 2016р року, вводиться в дію Порядок справляння оплати проїзду із застосуванням автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в громадському транспорті м. Тернопіль (згідно Додатку 1. Порядок справляння оплати).

Пасажир, зайшовши у транспортний засіб, одразу ж, не чекаючи наступної зупинки, зобов’язаний оплатити проїзд готівкою та отримати разовий квиток або здійснити валідацію ПКТК, отримати підтверджуючий реєстрацію квиток,  та зберігати його до завершення проїзду.

Впроваджуються в дію проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карт.

ПКТК поділяються на основні типи, такі як:

– Безлімітний – з обмеженим терміном дії (30 календарних днів) та без обмеження кількості їздок.

– На визначену кількість їздок – поповнюється визначеною кількістю їздок за визначену номінальну вартість (термін дії 90 календарних днів).

Разовий квиток друкуватиметься в салоні транспортного засобу валідатором із зазначенням  часу проїзду, номера ТЗ та маршруту.

Підтверджуючий реєстрацію квиток містить інформацію про залишок невикористаних їздок та термін дії тарифного пакету.

Поповнити/придбати свої ПКТК пасажири можуть у Пунктах продажу та поповнення безконтактних карт, інформація про які розміщується у транспортних засобах перевізника та на офіційному сайті перевізника.

Ознайомитись із Пам’яткою користувача ПКТК можна у пунктах продажу та поповнення, в транспортних засобах перевізника та на офіційному сайті (Додаток 2 Пам’ятка користувача).

Пункти продажу та поповнення будуть позначені малюнком (Додаток  3. пункт продажу).

Із 1 грудня 2016р року буде функціонувати біля 10 пунктів. У подальшому мережа розшириться до 30-40. При впровадженні АСОП та ОП в усьому пасажирському громадському транспорті кількість пунктів збільшиться до 80.

Пасажир, котрий не оплатив разовий проїзд або не зареєстрував свій проїзд за допомогою ПКТК та, відповідно, не отримав паперовий разовий квиток чи  підтверджуючий реєстрацію квиток, – несе адміністративну відповідальність за безквитковий проїзд у порядку, визначеному законодавством.

У найближчій перспективі очікується надання можливості пасажирам здійснювати поповнення ПКТК за допомогою мережі інтернет і терміналів самообслуговування.

УВАГА!

Впровадження повною мірою в дію електронного квитка на сьогоднійшній день унеможливлюється відсутністю відповідних законодавчих актів. Прийняття законопроекту 4121 дозволить ввести в дію транспортні картки у вигляді електронних гаманців без обмежень по терміну дії, картки пільговиків для обліку пільгового пасажиропотоку, використовувати для оплати в транспорті банківські картки, а також встановити порядок функціонування АСОП та ОП із застосуванням електронних квитків, без друку підтверджуючих документів. Впровадження АСОП та ОП із використанням ручних терміналів кондуктора та проїзних квитків тривалого користування є першим кроком до побудови системи єдиного електронного квитка на всьому міському пасажирському транспорті.