Škoda 14Tr

Вперше тролейбуси моделі Škoda 14Tr з’явились на вулицях Тернополя 1984 року, коли надійшли перші 10 машин. Від попередників вони відрізнялись сучаснішим дизайном, з популярними тоді чіткими лініями і гранями, і, звичайно, сучаснішим обладнанням. Наприклад, електронна система керування двигуном (ТІСУ) дозволила суттєво зменшити споживання електроенергії і забезпечувала плавніший рух. Всього до 1989 року з заводу “ŠKODA OSTROV” місто отримало 30 нових машин №№ 086-115.
Від середини 90-их років, після розчарування в якості тодішніх тролейбусів українського виробництва, знову почали закуповуватись Шкоди з Чехії, щоправда тепер вживані, але тим не менш досконаліші і надійніші за вітчизняні аналоги. Всього придбано 13 вживаних машин цієї моделі: першу в 1995 (№ 130), 5  протягом 2002-2003 (№№ 137-141), 5 в 2010 (№№ 147-151) та ще по 1 в 2015 і 2017 (№№ 174 та 182).

Ще до недавнього часу тролейбуси цієї моделі складали основу тролейбусного парку міста, на сьогоднішній ж день їх є 27 машин.