Тролейбусний парк Тернополя потребує оновлення
Тролейбусний парк Тернополя потребує оновлення, оскільки транспорт на межі зношування. Наприкінці літа місто купило 3 нових тролейбуси, сьогодні митне оформлення проходять ще 2 електромашини. Проте цього недостатньо, щоб оновити повністю парк «рогатого» транспорту.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «На сьогоднішній день середній вік рухомого складу в Тернополі, тролейбусного парку, ми маємо на увазі,це є в межах 22-25 років. З них є 20 одиниць, які мають вік понад 30 років».
Змінити ситуацію мала б Державна програма розвитку міського електротранспорту, прийнята у 2007 році. Проте з 2009-го вона не діє.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Нових тролейбусів немає вже з 2009 року. Програма не працює, відколи уряд оголосив кризу, відтоді ця програма відкладена в інший стіл. Ми так розуміємо, є більш нагальні програми для виконання… Тролейбус відкладений».
Згідно державних норм електротранспорт проходить капітальний ремонт після десяти років користування. Надалі використання тролейбусів контролює Державна технічна інспекція міського електричного транспорту. Підприємство проводить як щоденні, так і тижневі технічні огляди машин.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Ми як підприємство несемо повну відповідальність за того пасажира, якого ми взяли на зупинці. Ми зобов’язані довести до того місця призначення, в яке він повинен попасти».
За словами керівника підприємства, місто самостійно не може закупити нову техніку, оскільки вартість одного тролейбуса в середньому 2 мільйони гривень. Тому комунальники змушені брати техніку, яка була у використанні, але відмінної якості. Її ціна близько 200 тисяч гривень.