«Дружбу» та «Аляску» зв’яжуть новою тролейбусною лінією
У планах КП «Тернопільелектротранс» – збудувати у 2016 році нову тролейбусну лінію, яка з’єднає два великих віддалених один від одного спальних мікрорайони Тернополя – «Дружбу» та «Аляску».
Протяжність нової тролейбусної лінії складе майже 5 кілометрів, прокладуть її вулицями Текстильна та Курбаса.
– Ми вже замовили проектно-кошторисну документацію на будівництво тролейбусної лінії від вул. Текстильна до ТРЦ «Подоляни» і назад. Цим маршрутом плануємо з’єднати мікрорайон «Аляска» з педагогічним університетом (мікрорайон «Дружба»). Паралельно вивчаємо економічний ефект він запровадження маршрутів по новій лінії, – повідомив директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.
Наразі розглядається кілька варіантів нового тролейбусного маршруту. Зокрема, КП «ТЕТ» запропонувало змінити маршрут №3, щоб із вулиці Курбаса тролейбус повертав не на вул. Морозенка, а до «Подолян» і далі вулицею Текстильною повз митницю та бавовняний комбінат виходив на кільце біля салону меблів «Нова». А далі є кілька варіантів: через вул. Б. Хмельницького, центр (повз Кооперативний технікум) на масив «Дружба» – вулицю Карпенка. Або ж на «Дружбу» через вулицю Крушельницької, не заїжджаючи на залізничний вокзал. В обох випадках повертатиметься тролейбус назад через ринок, що на вул. Живова.
Натомість у зворотний бік вулицею Текстильною тролейбусники пропонують направити маршрут №5. За їхніми планами, він би пролягав від авто- та залізничного вокзалів із лівим поворотом на вулицю Текстильну через бавовняний комбінат, митницю – до «Подолян», вулицями Морозенка, Симоненка, з лівим поворотом виїзд на вулицю Київську і далі за маршрутом.
Свої думки щодо маршрутів по вулиці Текстильній є в управлінні транспорту і зв’язку Тернопільської міської ради. Зокрема, там пропонують основну ставку зробити на видозміні маршруту №3, який би рухався в обидва боки вулиці Текстильної. Втім, як би там не було, після опрацювання всіх пропозицій профільним управлінням документ має лягти на стіл членам виконавчого комітету мерії, які й повинне прийняти кінцеве рішення в цьому питанні.
На перший погляд, більшості може здатися нелогічним будівництво лінії через вулицю Текстильну, яка не є житловою, а більше промисловою.
– Нова лінія дасть, у першу чергу, швидкість. Пасажири з «Аляски» (вул. Симоненка, В. Великого, Л. Курбаса) і «Подолян» до центральної частини міста зможуть дістатися на 5-7 хвилин швидше, ніж сьогодні це виконують автобуси. Окрім того, на вул. Текстильній є велика кількість промислових об’єктів, на тій же митниці працює 600 чоловік, яким сьогодні дуже незручно діставатися до своїх робочих місць, – зауважив Андрій Павлович.